fredag 17. april 2009

Påskeferie og sommerfest!


Nå har vi kommet hjem igjen, etter å ha tilbragt en litt utvidet påske i Tyskland og Frankrike. Det har vært en fantastisk bilferie, med bratt læringskurve hva angår vin.


Nå er det tilbake til hverdagen, og jeg skal ta med meg mye av det jeg lærte og så om service, guiding og tilrettelegging for turisme! Sommeren står for døren, og jeg har allerede fått noen forespørsler fra ulike bedrifter om muligheter for sommerfest.
I Østfold har vi mange forskjellige alternativer til å arrangere en koselig og minnerik sommerfest for ansatte, og jeg kommer gjerne med noen eksempler!

Hva med for eksempel sommerfest på Fredriksten Festning, der dere starter med ett par timers morsom teamlekløype og avslutter med 1700-tallsaften i Kongshallene?
Eller hva med en fartsfylt tur på Oslofjorden i ribbåter, der turen avsluttes med grilling i strandkanten? Hvis dere ønsker litt mindre fart kan vi selvfølgelig tilby deilig båttur i Hvaler-skjærgården der dere kan nyte reker og deilig vin om bord.


Det er også flere sommershow i Østfold, som for eksempel med Tommy Steine i Halden eller Fredrikstadguttane på Båthusteatret i Fredrikstad - kanskje passer det din bedrift å ta med ansatte på en god middag med påfølgende latterkuler?

Som sagt; mulighetene er mange!

Ingen kommentarer: