tirsdag 10. mars 2009

Fredrik IIIs hall i sommer


Sommeren nærmer seg med stormskritt, og vi står foran to store arrangementer på Fredriksten Festning; Turandot og Allsang på Grensen. Jeg ønsker å tilby grupper forskjellige muligheter i Fredrik IIIs hall, som ligger sentralt i Fredriksten Festning.


Jeg tilbyr servering/opplevelser under Turandot 11-13 juni. Tilbudet er rettet mot gruppebestillinger (minimum 20 pers) og jeg serverer operatapas/spekemat – dette vil være ett supplement til de andre opplevelsene som er i Festningen den samme helgen!


I tillegg kommer jeg til å ha åpen kafè i Fredrik IIIs hall i sommer, med enkel servering og utstilling/salg fra diverse lokalt håndtverk. Her kan jeg også ta i mot grupper hele sommeren som ønsker enkel bevertning, dette er særlig aktuelt under Allsang på Grensen.

Jeg tilrettelegger selvfølgelig også for grupper som ønsker andre opplegg i fylket!

Ingen kommentarer: