tirsdag 24. mars 2009

Sykkeltur i Østfold?


I dag har jeg vært på seminar om ”Sykkelturisme” – Østfold Fylkeskommune sto som arrangør. Seminaret tok for seg tema som markedspotensiale, STIN sin satsing (www.bike-norway.com) , Syklist Velkommen ordningen og erfaringer fra Rogaland og Trysil.

Sykkelturisme er ett helt nytt område for meg, og jeg er fortsatt usikker på om det er noe jeg vil bruke tiden min på. Har i alle fall tenkt at jeg må dele det opp i to deler; enkeltpersoner på sykkeltur og grupper på sykkeltur. Det blir den siste delen jeg muligens vil engasjere meg i, gjennom gruppetilbud til f eks Grenserittet eller lage en opplevelsespakke til en bedrift som vil på ”tur ut i det blå”.
Østfold har mange muligheter når det gjelder sykkelferie, tur i forbindelse med sykkelkonkurranser som f eks Grenserittet eller ferie på ett sted med sykling som en av aktivitetene!
Jeg er glad i utfordringer – så hvis noen ønsker å ta turen i Østfold på sykkel, og trenger opplevelsespakke – ta kontakt!


Minner også om Earth Hour arrangementet på Curtisen 28.mars kl 19.00.
Påmelding til Curtisen.

Ingen kommentarer: