fredag 2. januar 2009

Nytt år – nye muligheter!


Starter med å ønske alle Godt Nytt År!! Håper både jul-og nyttårsfeiringen har vært super, og at opplevelsene har vært mange!

I morgen skal jeg ut i skogen, grille og kanskje pilke litt! Østfold har mange flotte muligheter til å gå en tur i skogen, enten man ønsker å gå kort eller langt, ha med turmat eller kjøpemat, gå oppover eller nedover også videre! For min del tror jeg vi tar turen mot Prestebakke, også får vi se hvilket vann fisken blir mest uttrygg i!



Januar blir en travel måned med flere reiselivsmesser jeg skal innom, noen forskjellige konferanser jeg skal organisere og mye som skal planlegges for 2009!

Billettene til Turandot på Fredriksten Festning er lagt ut, og Allsang på Grensen er godt i gang med planleggingen – så jeg gleder meg til å få muligheten til å ønske flere forskjellige grupper velkommen til Halden og det vi har å by på her!



Det er mange pensjonistgrupper som er glad i å reise, og jeg mener vi kan vise dem flere forskjellige deler av Østfold når de legger turen hit! For eksempel kan man kombinere en tur til Gamlebyen i Fredrikstad med middag i kunstbyen Moss på tilbakeveien mot Oslo. Eller så kan gruppen bli med på omvisning på Fredriksten Festning med lunsj og avslutte dagen med gode historier og smaksrik mat i en lavo i Sarpsborg! Mulighetene er mange – og jeg tar gjerne i mot tips om minneverdige, spennende og interessante opplevelser i Østfold!

Ingen kommentarer: