fredag 9. januar 2009

Reiselivsmessa 2009



I dag har jeg vært en tur på Reiselivsmessa på Lillestrøm. Jeg dro innover for å la meg inspirere og trigge nysgjerrigheten!

Når man er på messe er det jo alltid noen man blir kjempeimponert over og noen man blir litt skuffet over. Det er mye potensial i å ha en stand, og jeg skulle ønske enkelte hadde forstått hvordan man fenger folk! (Det gjøres ikke kun ved kjedelige klær og bleke brosjyrer)
Velger heller å bruke energien min på de som faktisk legger sjela si i presentasjonen, og da er det helt naturlig å trekke frem www.villmarksriket.no ! Her fikk man testet mange sanser gjennom smaksprøver, det var musikk, underholdning og en glassblåser! Utstillerne var kledd i tidsriktige klær, og fremsto på en spennende og interessant måte!
Nå mener jeg ikke at reiselivsmessa skal være ett Norgesmesterskap i å pynte stands – men målet med å være der er vel å selge opplevelser?

Jeg fikk godt utbytte av dagen i Lillestrøm, prata med flere kontakter, så på flere ideer og lot meg inspirere! Nå blir det mye jobbing med innsalg til både opera på Fredriksten Festning og Allsang på Grensen, men også for kurs og konferanser til bedrifter!
Planlegger din bedrift kurs eller samling? Ta kontakt så skal vi felles finne den beste opplevelsen for dere!

Ingen kommentarer: