søndag 30. august 2009

Eget Festningsbrygg!


Når jeg har grupper, enten det er bedrifter, organisasjoner eller pensjonistforeninger, har jeg fokus på måltidene de skal ha. Et måltid skal ikke være en ”matstasjon” der de må stå i kø, stresse seg gjennom en buffet eller se på klokka og spise samtidig. Et måltid skal være preget av den gode samtalen, deilig mat og god drikke!

I sommer når jeg hadde flere pensjonistforeninger på Allsang på Grensen la vi inn gooood tid til middagen, og det satte de stor pris på! Når jeg har konferansegrupper, ber jeg dem alltid sette av god tid rundt lunsjen, for alle trenger tiden til å både spise, strekke på beina og ta litt frisk luft!

Derfor syns jeg det er morsomt at vi kan presentere ett flott innslag i ”Det gode måltidet” på Fredriksten Festning – nemlig eget Festningsbrygg!


Les mer om det her:

http://www.ha-halden.no/artikkel.asp?Artid=213397


Ta kontakt hvis dere skal ha kurs, konferanse, samling, kick-off, jubileum, tur ut i det blå...you name it!

Ingen kommentarer: