mandag 31. august 2009

Bryllupsplanlegger?


I helga var jeg i bryllup i Oslo – min kjære kusine giftet seg! Det ble en fantastisk dag fra vi kom til kirken på formiddagen til vi dro hjem fra selskapslokalet ut i de sene nattetimer..

Søndagen ble jeg sittende å gruble litt på hvor mye planlegging og organisering som ligger i ett bryllup, i forkant og underveis på den store dagen. Mange liker sikkert å ordne med dette selv, mens andre kanskje kunne trengt en hjelpende hånd?

Jeg tenker i alle fall at jeg (Opplev Østfold) fint kan fungere som bryllupsplanlegger hvis noen ønsker det. Fordelen med det er at jeg kjenner fylket, jeg vet om mange spennende selskapslokaler, jeg har gode kontakter innen servering og underholdning – kort sagt; jeg kan bidra med å planlegge og organisere.

Hvorfor i all verden skal bruden, brudens mor og forlovere bruke tiden på å ringe rundt, sjekke ulike lokaler, forhandle priser og bekymre vettet av seg – når de i stedet kan overlate organiseringen til meg, være med på prøvesmaking av middag, vin og kake, konsentrere seg om kjole/hår/sminke og glede seg til den store dagen?
Og underveis på selve bryllupsdagen vil jeg selvfølgelig være tilstede, og sørge for at hele arrangementet går på skinner mens brudeparet koser seg med gjestene sine!

Ingen kommentarer: