lørdag 15. august 2009

På’n igjen!

Etter en hektisk vår og sommer, starter jeg nå med nye, blanke blogg-ark!
Tenkte først jeg skulle fortelle litt om sommerens morsomme, hektiske, spennende og interessante erfaringer.

Jeg har drevet kafè i Fredriksten Festning i sommer; Fredrik IIIs kafè. Startet opp 24.juni med 90 gjester fra Frivillighetssentralene som skulle på Allsang på Grensen, og etter det har det gått slag-i-slag. Jeg hadde noen målsetninger med kafeen, og to av dem var å få nye kontakter og fremme regionale produkter.
Når det gjelder nye kontakter er jeg strålende fornøyd, har fått snakket med mange spennende personer og visittkortbunken min reduserte seg drastisk gjennom sommeren. Skal bruke en del tid på høsten til å følge opp kontaktene.
Når det gjelder regionale produkter, så solgte jeg blant annet produkter fra Stabbursstua i Sarpsborg, nybrent kaffe fra Bakgården Kaffebrenneri i Halden, honning fra Ørje og malte postkort fra Kari Weel. Responsen har vært kjempegod, turistene var glad for at de kunne få med seg minner hjem med regional forankring! (De som vil ha ”norwegians troll” fikk selvfølgelig også tak i det – men ikke hos meg..)
Så kort oppsummert har det vært en knallsommer på Fredriksten Festning, og jeg har nå gått i tenkeboksen på neste års sommersesong..! Innspill og ideer mottas selvfølgelig med stor takk!

Nå er sommeren på hell, og høsten er like rundt hjørnet.
Jeg har flere ulike arrangementer fremover, noen kick-off’er, en konferanse og en pensjonisttur – det skal bli spennende!
Høsten er jo for mange konferansetid, og jeg har mye forskjellig å by på – enten man vil ha det i bysentrum eller litt ”utenfor allfarvei”.
Julebordssesongen nærmer seg også, og planleggingen er godt i gang for min del! Det kommer mer info om det etter hvert her…!

Ingen kommentarer: