mandag 7. september 2009

Potetaften – terningkast 6!


Fredag kveld inviterte Curtisen til Potetaften i bakgården på Kommandantboligen. Det ble en fantastisk kveld!


Jeg har aldri vært på Potetaften før, og var veldig spent på hva jeg gikk til. Som navnet tilsier sto selvfølgelig poteten i fokus, men det var så mye mer! Jeg er i utgangspunktet veldig fan av å være utendørs, og med telt, langbord og levende lys var alt gjort klart for en hyggelig kveld!


Til forrett fikk vi potetsuppe med kantareller og hjemmelagde kyllingpølser. Hovedretten besto selvfølgelig av poteter, med tilhørende flesk, rømme, brød og spekemat. Desserten smakte himmelsk godt med bær, rabarbra og mascarponekrem. Ved siden av dette drakk vi selvfølgelig god Festningsøl!


Maten er selvfølgelig viktig på en Potetaften, men det som er enda viktigere er folka og stemningen! Og her triller jeg utvilsomt terningen min til en 6’er, og retter en stor takk til Kurt og hans ansatte på Curtisen!


Bakgården på Kommandantboligen er ett flott sted å ha lignende arrangementer. Skal dere ha ett jubileum eller konferansesamling? Ta kontakt så gir vi dere en flott og spennende pakke med mat, drikke og underholdning!


10.oktober arrangerer forresten Curtisen en helaften med ”Havets Festbord” – kom kom!

Ingen kommentarer: