fredag 11. september 2009

Snart helg!

Nå er det snart helg, og for mange betyr det muligheten til kulturelle opplevelser eller friluftsaktiviteter.
Denne helga har jeg ingen oppdrag, så da skal jeg benytte muligheten til å oppleve Østfold!
(I alle fall litt av Østfold..)


Østfold har utrolig mange forskjellige kulturbegivenheter å by på, enten det er konserter, utstillinger eller vandringer. Mange av dem finner du her : www.derdskjer.no


I morgen skal jeg en tur til Fredrikstad. Fredrikstad har en deilig avslappa atmosfære, der man kan tusle rundt i Gamlebyen, ”tælle på vollane”, drikke kaffe på Verdensspeilet eller ta en øl på brygga. Jeg vet ikke helt hvor avslappa det er mulig å bli akkurat i morgen, med tanke på at det er FFK-VIF, og brygga garantert kommer til å syde av halvgale fotballfolk – jeg gleder meg! Satser selvfølgelig på at FFK tar 3 gode poeng på hjemmebane.

Søndag er for meg turdagen med stor T. Hvis været slår til tror jeg at jeg tar en tur i skogen for å se etter enda mer bær og sopp. Det er så utrolig godt å ha fryseren full med go’saker når høsten og vinteren kommer for fullt.
Jeg har selvfølgelig noen ”favorittsteder” hvor vi går tur, men ellers så vil jeg anbefale www.turkart.no
Ønsker alle sammen en super helg!!

Ingen kommentarer: